Uppdatering

Fast har inte hänt sådär jättemkt, mest jobb..Fast igår efter jobbet  åkte jag till Jessica en sväng o fika, innan jag o min stora kärlek åkte ut till näset o hälsa på pappa..Faster,kusin&farfar var där, fick litte födelsedags pengar o käka god mat :)
Ska åka dit ut ngn dag till veckan igen, då ska Ingela klippa mej :) Lugg ska de bli..

Idag har jag jobbat, o efter jobbet blev de en snabbis förbi Therese o sen åkte jag&fridde till karlstad för att stooorhandla :) Så nu är kylskåpet relativt fullt o diverse  grejer är inhandlade till min bil, nästa vecka blir de makeover på dej..

Hämtat ut paket både idag&igår, me like :)
Min gula klänning gillade jag verkligen, kläderna jag har hämtat idag har jag inte orkat prova än men dom ser bra ut iaf...


Oj oj nu är ju alla skulder&räkningar betalda och allt som ska handlas inhandlat så nu var de dags för min nya veckobudget, wish me good luck!



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0