Shoppat

Igår var de till o jobba o efter jobbet bar de av till sjönsjö för årets första dopp,hur skönt som helst i vattnet :) Vill bada idag med men har ingen o bada me o så är de litte kallare idag också ju..
Efter vi hade badat igår åkte vi hem till Therese mamma, satt i hammock o drack dricka o tjöta o hoppa studsmatta :)
Sen blev de hem,laga mat till mej o min älskling o sen kolla vi film Crazy in love..Hur frän film som helst!Josh Hartnett spelar en autistisk kille som blir kär..Ojoj så fel de kan gå..

Idag har jag smygshoppat litte,hihi..De var väääääldigt mkt rea,de stog avdragen rabatt 1427:- när jag var klar..Gissa vad mkt jag handla för? 317:- med frakt..O vad köpte jag då? Ett ljusgrönt linne,en narurvit huvtop,ett vitt&ett grönt halterneck linne, en khakigrön bikini,ett par rosa leggins o ett par skor till bror :) Me like shopping,fast de visste väl alla redan?



Ja hopp får man se vad jag ska hitta på o roa mej med idag,fundilerar på o ta en tur till Åmål men kan inte riktigt bestämma mej för om jag vill de än...

Här kommer bilder från igår&från liseberg



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0