Tisdag

Tisdag och en liten stund till övers. Sällan det händer känns de som. 

Har en bra ledig helg bakom mej. Inga planer bara ta de som det kommer då känner man sej ledig. Blivit en massa grejat här hemma, rensat och fixat lite ute och inne. Långpromenader i lugn och ro. Och myskvällar med bra film och serier. ❤

Fullt upp vecka nu. Massa jobb och jobbhelg på det. Och på fredag har Oliwer tid på hörselvården så då får vi iväg till Karlstad. Tror ju inte hörseln är problemet egentligen men är väl ett steg i utredningen så vi åker dit och ser vad dom har att säga. En tur på IKEA med om barnets humör är bra för att bränna pengarna jag dragit in på köp och sälj efter helgen rens. Win win i min smak 👌 Ska bland annat ha en hylla till tvättstugan så de blir lite ordning och reda där. 

Nu lite bilder efter helgen sen får jag ta hand om maten som står på spisen. 

Köket fick sej en väldigt enkel men så välbehövlig makeover. Jag är hur nöjd som helst. 

Nöjd Oliwer ute på tur :) 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0