Halloween

I helgen som var så var vi bjudna på Halloweenfest hos en arbetskamrat till Fridde. Var så nervös innan för jag inte skulle känna nån, flera bara pratade engelska (vilket jag såklart inte har några problem att förstå men prata) var rädd att bli sittande ensam i ett hörn och va tråkig. Men vilken kväll det blev, vilken fest! En så genomtänkt Halloweenfest där varenda detalj var perfekt, trevliga människor, massor av alkohol i alla dess former, lekar, en massa skratt och god mat. Så glad att jag följde med för vilken toppenkväll det var och längesen jag hade så roligt och kul att träffa nytt folk när alla är så glada och trevliga som dom var. 


Toppenhelg 👌 

Nu blir det bildbomb, är fortfarande helt fascinerad jag. Som en liten unge. 



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0