Black Friday

Ja igår var det äntligen dags för Black Friday. Som jag väntat och jag hade tur med sakerna jag ville ha och behövde. Telefonen jag spanat in kunde jag beställa billigare och med en powerbank på köpet. Nya gardiner till vardagsrummet som skulle ha kostat 338:-/paret för 99:- paret. Blev även en order på Lindex med julklappar till Oliwer och tröja till Wilde med 25% rabatt. Och lite julklappar till barnen från Adlibris och lekmer. Inte beställt från lekmer på 2 år pga av att dom krånglat så men nu håller jag tummarna för att de inte blir nåt krångel denna gången. Hittade även julklappen syrran tänkt köpa till Oliwer med 60% rabatt så beställde med de också. Hur nöjd som helst! Black Friday är grejen de 👌👌👌 


Fick ju även ta ett varv på dollastore på deras happy Friday och fick nya sängkläder till 50% rabatt och en julklapp fixad. Och sparat en massa av min Ullareds budget tack vare detta med eftersom jag köpt flera av sakerna jag skulle ha där mycket billigare igår. 



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0