Helg 👌

Äntligen helg, ledig.. Ja semester tillochmed 👌 heeela helgen.

Avslutade jobbveckan igĂ„r med en överraskning. Blev firad i efterskott pĂ„ min födelsedag av arbetskamraterna. Blev rejĂ€lt överaskad för de va jag inte beredd pĂ„. Tack allihopa 💕

Unnade mej en parfym jag fastnade för hĂ€romdagen resten gĂ„r till ullareds kassan 👌

Idag har jag bara haft en sÄn dÀr dag utan nÄgra direkta planer. Vart ute och gÄtt över 1 mil. Handlat lite, tvÀttat lite och stÀdat&plockat ja sÄnt dÀr som aldrig hinns med annars. Wilde har vart hos Ingela ett par timmar och fridde har kunnat vart i garaget i flera timmar.

Imorn blir det barnloppis i fengerfors med syrran och sen kalas för Markus i lÄngserud.

Söndag fyller hjĂ€rtat Ă„r. ❀

Sen va denna helgen slut. 😂

(MĂ„ste bara visa er Oliwer nya klĂ€der och ryggsĂ€ck innan jag avslutar. SĂ„lde den nya skötvĂ€skan jag hade köpt och köpte den dĂ€r fina ryggsĂ€cken Ă„t han istĂ€llet. Va ska man med skötvĂ€ska till liksom jag anvĂ€nder min egen vĂ€ska + liten ryggsĂ€ck till Oliwer Ă€ndĂ„ sĂ„ dĂ„ va det inte mycket att fundera pĂ„. 😂 Ena tröjan hade jag sen tidigare men komplettera med nĂ„gra andra plagg igĂ„r. Love it! RĂ€var och djur 👌)


Kommentera

Kommentera hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0