Lördag kväll

Sitter uppkrupen i soffan under filten. Ensam hemma ikväll med barn som sover och en som har barnprogram maraton på sitt rum. Hade verkligen velat tillbringa min kväll på min systers halloweenfest men inte alltid det blir som man önskar och vill. Istället får jag sitta här, fetaste godispåsen framför mej men åt typ 5 bitar så mådde jag illa sen. Har dessutom huvudvärk och galet ont i mina benhinnor. Har slitit ut min bästa skor och gått i sämre skor pga det den senaste veckan vilket straffar sig uppenbarligen. Aldrig någonsin varit känslig förr utan kunnat gå mil i converse utan nåt. Nu kan jag inte ens gå ett par timmar på jobbet i sämre skor utan att få ont. Även ont i knäna speciellt det vänstra men värst är benhinnorna det är så jag vill gråta....

Annars har denna dagen tillbringats med jobb, en sväng till Åmål och syrran som haft barnen under dagen tills jag slutade jobba. Nöjd och glad Wilde som fått tillbringa sin dag med Ossi. Plockat och grejat här hemma sen som vanligt. Never ending story.... Oliwer har fått tillbaka febern idag igen med. Sen så varit sådär allmänt gnällig och på dåligt humör men han hade varit på gott humör hemma hos syrran iallafall. Sovit uruselt även inatt. Stackars liten, vill att han ska få bli bra snart. Jobbigt för oss alla när han inte mår gott, sover så dåligt och är på dåligt humör. Nu hoppas jag iallafall han får sova någorlunda inatt och att morgondagen blir en lite bättre dag. Klockomställning inatt med, jag verkligen avskyr det! Vad ska det vara bra för?! Skönt att veta att man inte ska upp imorn iallafall, kan inte sova natten man ställer om klockan när jag vet att jag har en tid att passa så försöker alltid vara ledig. Imorse klev Oliwer upp 20 över 5.. Hoppas inte han kliver upp 20 över 4 imorn bara för det, då blir dagen lång för oss. 💤💤💤

Nu får det snart bli tvn, Så mycket bättre får stå för underhållningen ikväll.


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0