Lördag

Ledig helg och en tidig morgon med Oliwer. Han har verkligen gått in för detta att kliva upp 04.nånting. Härligt 😪

Hans förkylning hänger i, stackarn hostar så han kräks varje natt. Fick en recept utskriven hostmedicin igår iallafall så hoppas verkligen han ska bli bättre nu och kunna gå till dagis på måndag. Han är ju ganska pigg i övrigt även om han har lättare till gråt och gnäll än han haft på sistone och så är det snoringa och hostan.

Jag har iallafall tillbringat 2 dagar på jobbet. Det va skönt att komma ut lite och ledig helg känns mer ledig. Igår slutade jag tidigt så när jag kom hem letade jag upp vinter åkpåsen till Oliwer, bäddade ner han och tog en långpromenad trots vädret. Så skönt när man varit ute sen. När jag kom hem sen hade fridde gått lös i köket och det bjöds på så jäkla god mat, smördegsinbakad fläskfilé med champinjonsås och till efterrätt hemmagjord pannacotta med mango och jordgubbar. Alltså ❤❤❤ Han kan verkligen detta han. Jag fick även en liten present igår, en mjölkskummare som jag velat ha så sen ska det bli hemmagjord vanilj latte 👌 Jag har det allt bra jag.

Fredagsmys till idol avslutade dagen men gick och la mej innan avslutningen så missade vem som åkte ut. Så himla sleten så orka verkligen inte va vaken.

Idag får det bli en tur till Åmål, leverera jultidningar, umgås med min syster och kolla in en loppis en sväng. Annars inga planer för helgen. Lever på hoppet om att det ska dyka upp nån bil vi kan åka och kolla på. Men så fort de dyker upp nån är dom för långt borta eller blir sålda. Men hoppas kan man ju alltid.


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0