Helgen



Haft en bra helg. I lördags var det ju hassleparken men eftersom inte vi fick nån som kunde köra i tid så blev det en kväll på altan och sen körde Martina ett par timmar efter hon hade slutat jobba 22. Väldigt trevlig kväll trots att vi inte direkt gjorde nåt speciellt, var behövligt med en sån kväll.

Jag och min fina syster i lördags 👌

Barnen sov hos Maria, hade gått hur bra som helst och hon kunde inte förstå att vi säger att Oliwer är så grinig. Skönt! Hade nästan hela dagen för oss själva igår då hon tog med barnen till farmor. Slappade, drog för gardinerna och kollade på film mitt på dagen. En skön dag. Hämtade barnen hemma hos farmor sen. Blev bjudna på fika och sen hem så blev jag uppvaktad på morsdag med fina rosor och presenter. ❤❤❤


Och nu sparkar vi igång en ny vecka. Oliwer har sovit bra och verkar änsålänge vara tillbaka på sitt vanliga jag alltså inte det extremt griniga som var förra veckan. Så förhoppningsvis var det bara en fas eller vad det nu kan ha varit. Dagen idag är fullspäckad. Besikta bilen, slinga håret, sälja barnvagn antagligen och så ska jag jobba ikväll 17.45-22. Perfekt lagom pass det, behöver inte barnvakt och kommer hem i tid. Hoppas det går bra på besiktningen med men jag misstänker 1 fel vänster fram styrled eller hjullager kanske är nåt oljud iallafall?  Och kanske får vi även 2a för dörren fram som krånglar om vi har otur. Men håll tummarna ingen lust att krångla med en massa saker.. 

Dagens bolli bus är nöjd när han kan ställa sig själv och få tag på massa saker på bordet :) 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0