Onsdag



Onsdag och mitt i veckan redan. Snön vräker ner... skit! Jag vill ha barmark på mina promenader.. Och vår inte mera vinter.... 

Idag har Sandra och William varit här, det var verkligen inte igår vi ses alldeles för sällan. Oliwer blev "gratulerad" till dopet i efterhand och Wilde till födelsedagen. Och Wilde har fått en rejäl påfyllning i garderoben också för Sandra hade rensat Williams garderob. Vi har mest bara suttit i soffan och tjatat, ätit kex med ost och druckit vatten. Barnen har spelat tvspel och kollat på tv. Så mysigt när äntligen tiden finns och vi lyckas ses. Tack för idag min fina vän,för att ni kom hit, för presenter till barnen och inte minst för kläderna! 

BVC har vi varit på med, 71 centimeter kort och 9795gram tung. Lille tjock och go ♥ 


Kommentera
Postat av: sandra

❤️❤️❤️

2016-03-03 @ 20:59:35

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0