Torsdag



Dagarna går... En ganska händelselös vecka det förövrigt. I måndags hade vi Emelie och Nova här annars har vi inte gjort nåt annat än de gamla vanliga alltså dagis, promenader och hemma. 

Idag tog iallafall Wilde ett långt sommarlov. Jättekul tyckte han för vi ska till Liseberg.... Men dagis är ju också kul.... Tänk om dagis saknar mej när jag ska va ledig så länge? Känns ju skönt att han trivs där iallafall :) Och till hösten är det ju Oliwers tur att börja också, bästa dagiset glad att han också fick plats där. 


Vi börjar iallafall sommarlovet med en tur till Furuskog imorn, i helgen kanske vi drar till Åmål och djurparken/lekparken där ifall vädret är bra. Annars inget planerat för oss men jag däremot taggar Skillingmark. Snart drar vi igen och jag längtar! Detta blir nog en tradition tillslut iallafall för mej och min syster 👌 

Jaha ja detta blev väl inte bland de mest intressanta av uppdateringar men.... 😂

Senaste dagarnas barn. ❤ Oliwer har vart på så bra humör på förmiddagarna det senaste men resten av dagarna och nätterna har inte vart ett dugg kul. Speciellt sömnen, vägrar somna på eftermiddagarna tills han somnar av ren utmattning..... Och så somnar han inte ordentligt på kvällarna sen... Och vaken och masar på natten på de... Detta barn alltså 😂

Försökte förresten "köpa" mej 5 minuter sitta i soffan förut. Men de tog bara 30 sekunder så hade han överlistat mej. Inte dum inte. 


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0