Fredag

Sitter i soffan och väntar på att Oliwer ska varva ner och somna för kvällen men änsålänge är de full fart och ingen sömn i sikte. Sov lite för länge i eftermiddags men antar han behövde det för jisses vilket humör det har varit idag. Nu hoppas jag detta vänder väldigt snart för dom senaste dagarna och nätterna har varit minst sagt intensiva. Nog för att han är grinig för det mesta men de kan ju få va som vanligt iallafall inte detta som är just nu.. Skönt att vi är lediga bägge 2 och kan hjälpas åt iallafall.

Ensamma hemma är vi också, Fridde har åkt till Västerås och power meet. Kul för han det, skulle va kul att åka dit någon gång men har liksom aldrig passat och har aldrig direkt prioriterat det heller men nångång ska jag väl komma iväg jag med. Wilde är hos Ewa på egentid, han var så glad att få åka dit och sova utan att lillebror är med. Han köpte sig tillochmed en speciell tshirt för att ha på sig till denna kvällen. Med hundar på för att matcha till Tingeling deras valp. Goa unge ❤

Och jag som sagt väntar på att mini ska somna så ska jag duka upp med godsaker och nörda Pretty little liers hela kvällen (om de blir nåt kvar av kvällen alltså) Wilde kommer hem nångång runt 2 imorn så innan de tänkte jag ta Oliwer i vagnen och göra stan, kolla i affärer och bara gå runt. Tänkte desamma förut men regnet som kom ändrade mina planer så blev bara en sväng till lindex och byta dubbletter jag hade lyckats beställa sen raka vägen hem.

Försöker lägga till en bild på Oliwer från förut idag men helt plötsligt finns inte nånstans att trycka för att få med en bild? Återigen gillar inte denna nya uppdateringen. Får se om jag lyckas senare annars får detta bli ett bildlöst tråkigt inlägg.

Nu så! Lyckades 👌 Såhär gott somnade han med sin bil förut. 😂


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0