Fina dagar

Okej nu har dom tydligen gjort om bloggappen. Gillart inte men kanske vänjer mej :) Återstår att se hur inlägget ser ut med tycker de känns jätte rörigt just nu och inte lyckas jag få finstilt text heller...

Haft ett par fina dagar nu. Gårdagen tillbringades i Karlstad med mina hjärtan. Shopping och god mat, åt thai buffén på bergvik. Så jäkla gott 👌

Hittade en massa nya kläder till mej till fin fina sommar rea priser på cubus&stadium och en ny BB cream på The body shop sen va jag nöjd nu väntar jag på nästa shopping resa till Strömstad. :) Barnen fick köpa sig en varsin tshirt och varsin leksak. Ja jag valde ju Oliwers då men.. :)

Idag har vi tillbringat några timmar ute på duse med fint sällskap av Sandra och Ulrika med barn. Suttit i solen medans stora barn har lekt och badat. Känner nu att solen tog rätt bra på mej. Kan ju hoppas de fastnade på benen med. :)

Nu väntar jag på att fridde ska komma hem från garaget, hoppa i duschen, fixa mat och nörda serier. Orphan black kollar vi på just nu så bra 👌

Efter ett par riktigt masiga griniga nätter och tidiga morgnar med Oliwer hoppas jag han sover gott inatt och helst hela helgen när vi är ensamma hemma men ja 1 natt skulle iallafall vara bra om han kunde sova för fy vad dryga dessa krångel nätter är. Och för han med för han blir ju trött och grinigare på dagen med när nätterna är såhär. Inte lätt att vara Oliwer inte..

Avslutar med att visa finaste cirkus kläderna som barnet fått. Mest Oliwer då men Wilde fick ju få 1 tshirt (och kalsonger) så han och Oliwer kan matcha. Oliwers får bli 1 års present det :) Den där grön/blå färgen är ju så fin 👌 Dock har jag förvirrat till de så råkat beställt dubbelt på 2 plagg men ska gå till lindex imorn och byta/lämna tillbaka. Passade på att beställa när dom hade 30% på allt. Dessutom när dom har % sådär så gäller det utöver på ta 3 betala för 2 så man får ett plagg gratis och 30% på resten. Hur bra som helst det 👌


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0