Festen



Vilken bra kväll det blev i lördags! Är så otroligt glad, nöjd och tacksam för dom fina människorna jag har runt om mej. Tack allihopa för en så bra kväll och speciellt tack till mitt hjärta för all hjälp med alltihop ❤. 



Maten blev hur bra som helst, massor av god frukt, potatissallad med syrliga äpplen och rödlök,kallskuret i form av kallrökt skinka, kassler och salami chips. Fridde lagade till 3 supergoda olika fläskfiléer. I dryckesbehållaren serverades min favoritdrink - Rosa panter 👌

Presenterna.. Jag är helt rörd, så mycket fint så jag vet inte vad. Mer än jag någonsin förväntat mej, på frågan vad jag önskade mej var svaret att det var viktigast att alla kom och det gjorde ni plus allt detta. 

Av min syster fick jag en helt otroligt fin present. Klippning, färg och fransförlängning. Och en massa bra och ha/ favorit saker. ❤
Av Emelie och min syster fick jag sommarens planerade resa till Strömstad betald, blir bjuden på mat och 300:- till shoppingen. Av Emelie fick jag även lite godsaker och doftljus.
Av Stephanie, Sandra och Mickan fick jag ett presentkort som gäller på hela Karlstad centrum. 
Av Sandra A fick jag presentkort på cubus och att bli utbjuden på mat. 

Kvällen i bild.. Eller ja en liten del av den iallafall :) Hade så kul! Tack än en gång allihopa, så glad att ni alla kom och att allt blev så bra! 

Kom och gick lite folk under kvällen så stundom var det huset fullt och sen avslutades natten... eller ja morgonen ska jag väl säga med en tur i 68an. 👌






Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0