Januari



Idag gjorde jag sista dagen på jobbet för denna gången.. Alltså januari har gått så sjukt fort, har varit en trevlig månad och vart kul att komma ut, få tillbringa dagarna med mina goa arbetskamrater OCH få lön på de dessutom. Men nu återgår jag till några veckors helt mammaledig sen tänkte jag börja jobba lite kvällar. Jag som inte ens tycker om att jobba kväll egentligen men jag vill kunna ta och några turer men ha våra lediga helger alltså får de bli kvällar då :) 

3 ledigt tillsammans nu, imorn blir det BVC följt av shopping i Karlstad. Wilde ska dock inte med, vägrar affärer och shopping och tillbringar hellre dagens med sin Ossi. :) Sen får vi se vad resten av helgen bjuder på... Blir nog mest bara va och va lediga. ♥

♥♥♥

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0