Torsdag



Dagarna går.. Har iallafall blivit friska här, långdraget för Oliwer medans Wilde fick ett par dagars snorig näsa bara. Och snart är februari slut! Äntligen! 

Händer inte så mycket här, det hinns liksom inte med.. Är iallafall ute och går en massa, bra att röra på sig och Oliwer sover gott. Blir förhoppningsvis nåt kilo lättare "på köpet". Jag försöker iallafall 👍Och under tiden kan man alltid ringa en vän i lugn och ro. Eller som igår när jag hängde med en arbetskamrat när hon skulle på besök långt bort, väntade utanför medans hon jobbade och gick med tillbaka. Kul med sällskap :)

Igår var jag på Sir William Wallace pub med ett gäng ifrån jobbet. Mixquis och mat, en del drack lite gott med men inte ja. Med en bebis som inte sover så är det ingen bra idé att dricka mitt i veckan om man ska orka med. Men man kan ha lika trevligt ändå. Maten var.. Ja gott var de ju men ingen topp hit kanske har ju klart ätit godare. Mysigt ställe annars och kan absolut tänka mej att gå dit igen. En bra och trevlig kväll :) Tack allihopa! 

Nu är det snart helg och denna helgen är det faktiskt tänkt att vi ska gå ut. Är bjudna på 40 års fest. Oliwer ska sova borta för första gången. Jag undrar jag hur det ska gå, han och hans humör och dåliga sömnen. Men nån gång måste man pröva och funkar det inte så har vi iallafall provat. Ska bli riktigt skönt att hitta på nåt tillsammans utan barn för det va drygt 1 år och 3 månader sen sist. Och sova!!!! Alltså jag har sovit max 3 timmar åt gången, hänt kanske 5 ggr att han sovit 4 timmar sen han föddes ibland har det knappt gått en timme mellan uppvaken på natten  och väldigt många morgnar startar 4-5.. Ska bli så skönt att få sova sammanhängande behöver verkligen det. (Och såklart hjälps vi åt annars men man vaknar ändå även om den andra som tar Oliwer just då..) Nej helgen ser jag fram emot nu och hoppas det ska gå bra. :) 

Men innan det är det en dag kvar. Imorn blir det en städ, tvätt och handling. Skönt att ha gjort innan helgen. 

I tisdags var det en kall och fin dag. 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0