Måndag



Helgerna går alldeles för fort.. I lördags stog det loppis på schemat. Vi var 3 stycken som hade loppis på barncancergalan.. Det gick väl sådär ska jag säga, hade kunnat gå både bättre och sämre så. Gick med vinst iallafall och ett litet stöd mot barncancer kunde lämnas. Wilde var med hela dagen och va så duktig! Han var så nöjd, han hade med lite bilar att sälja och pengarna han fick in använde han bla för att köpa supergodis och stödja supersnöret. Sen fick han kolla på teater, rida och greja med kreasand. Lekte hela dagen med kompisen Linnéa från dagis. Vi avslutade dagen med att köpa med pizza hem sen var det melodifestivalen och en slapp kväll. 

Kunde ju såklart inte låta bli att handla lite av mina loppis kollegor. Lite kläder till mej som tyvärr inte passade men tror kanske nåt av det kan va nåt för syrran annars säljer jag vidare. Fick mej iallafall en flufffleecejacka att ha i jobbet som passade perfekt :) Oliwer fick en superfin baseball jacka och en stor go apa att leka med. 

Igår var det söndag och en rätt go dag. Långpromenad med Oliwer, Wilde var med pappan i garaget. Sen storhandlade vi, hade Pappa och Ingela på kaffe och avslutade dagen med soffläge, bingolotto och farmen. Japp vi är som ett pensionärs par som spelar bingo haha. Jag gjorde go mat med, fläskfilé med champinjonsås och hemmagjord gratäng. Fick klart godkänt. 


Måndag idag och hemmadag. Ikväll vankas det jobb, lyckades tillslut få mina 2 februari turer jag ville ha. Trodde nästan inte jag skulle lyckas inte alls fått erbjudande om många kvällar trots att de verkar finnas och jag ligger tillgänglig.... Men kanske kommer så sist jag bara kan i rekryteringen? Måste kolla upp de så jag vet. Innan jobb får de bli städning, tycker jag städar jämnt men de syns inte 😂😂😂

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0