Fredag



Heldag i Karlstad idag med syster&barn, lyckad sådan. Nöjda och glada barn mest hela dagen. Oliwer har vart på gott humör och Wilde har vart på lydigt och gott humör. Känns som vi varit runt halva Karlstad. Shoppat lite smått och gott till barnen mest praktiskt och 
behövligt men lite kul också och ytterst lite till mig själv. Som de brukar va. Wilde har gått lös på toys r'us han med sina sparade pengar och presentkort. Det lär va kul att va 5 år och kunna shoppa loss på de viset. 

Käkade lunch på Subway, det smakade gott tills jag insåg att jag hade fått ett långt mörkt hår inbakat i brödet. Som ersättning för den suben då? En ny 15 cm sub, precis vad jag var sugen på just då när det kändes som man hade hår mellan tänderna och på tungan. Huh! 

:) 

Nu är det en film på tv, sen får det bli sängen och ladda för morgondagens loppis. 

Korvis ligger här bredvid och sover.. 



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0