Måndag

Ännu en vab dag hemma med Oliwer. Natt till lördagen så var han riktigt dålig så Fridde fick iväg till jouren med han på lördagen sen och domen blev kraftig dubbelsidig öroninflammation. Inte konstigt att han sovit så extremt dåligt i en veckas tid innan dess. Konstigt däremot att han inte visat några andra tecken på att vara sjuk utom den nästan obefintliga sömnen i en veckas tid. Nu fick det bli penicillin igen och denna gången i 10 dagar. Inatt var första natten som vi märkte av en smula bättre nattsömn så nu är han påväg åt rätt håll iallafall. Har lyckats dra på mej en förkylning jag med, så jäkla drygt! Dom andra är friska iallafall. Wilde är på dagis några timmar, bästa dagis som låter han få komma dit och komma ut lite medans lillebror är sjuk. Imorn får fridde ta över vabbande och jag ska jobba igen. Även jobbat hela helgen.  Onsdag är min lediga dag så då får han en dag till på sig Oliwer att bli frisk sen håller vi tummarna för att han piggnat på sig tillräcklig för att återgå till vardagen på torsdag med dagis och jobb för oss alla. På onsdag ska Wilde få gå till frisören och klippa sig, spännande! Han ska klippa en uppåt frisyr, förstår inte hur han vill ha de exakt men de fixar förhoppningsvis frisören bra. Skulle också behöva gå till frisören med mitt slitna hår men de får bli en annan gång de. Fransarna är viktigare så det prioriterar jag när det gäller mej själv 👌  Jul snart med, mindre är 2 veckor kvar. Det går alldeles för fort! Ska iallafall bli sjukt skönt med en långledighet tillsammans och julfirande på det ❤  Vi har även bokat våran julklapp, istället för att ge varandra massor ska vi ge lite mindre och göra nåt tillsammans så sista helgen i januari åker vi till Göteborg och sover på hotell. Underbart! Sova en hel natt, hitta på nåt och en hotellfrukost på det med 👌👌



Liten lussekatt igår. ❤

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0