Strömstad

Igår bar det äntligen iväg till Strömstad för en hel dag med shopping tillsammans med Emelie och syrran. Skönt att komma iväg lite och hitta på nåt. Shopping, bra sällskap, god mat och dricka massa god latte. En väldigt bra dag 👌

Invigde min fina uggle tshirt så kom i brevlådan i torsdags ändå från Kina 👌

En del av shoppingen, en vinterjacka, ny väska, skor m.m. Ett par rea fynd till barnen Oliwer fick 3 tröjor och Wilde en pyjamas och godis. Skorna fyndade jag på halva reapriset, 100:- kändes helt okej 👌 😄 Annars handlades mest höstnyheter. Trött på sommarkläder nu :) Utom detta så blev det underkläder och godis också. Var väldigt inställd på att köpa en HH jacka när vi kom dit men efter ett besök på new yorker där jag hittade vinterjackan så prioritera jag bort en HH för en snygg vinterjacka istället. Har ju ändå en nästan ny vind och vatten jacka så.

Mycket nöjd med dagen och shoppingen. Detta gör vi om! Tack för en toppen dag. 💕


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0