Fredag

Första veckan avklarad, härlig känsla att ta helgen när man jobbat. 👌

Varit ute hos Sandra och hälsat på lilla bebisen. Så liten och go, svårt att förstå att ens egna barn varit så små. Oliwer tyckte väl det var sådär kul när jag höll i en annan bebis och han visade bestämt vad han tyckte om det. 😂 Wilde tyckte han var så liten och söt. 2 trevliga timmar där innan det var dags att åka hemåt igen. Köpte utemat sen var det dags för Fridde att rulla mot Stockholm och grand prix. Själv laddar jag för en dag på Nysäters marknad imorn med barnen och en utekväll och Hassleparken med min syster & co. Tror detta blir en fin helg 👌

Försöker varva ner lite här insåg att det typ snart var natten men plockar och grejar med allt&inget. Satte mej i soffan och började skriva insåg jag skulle ha hängt tvätt med. Jaja snart natta, hoppas korven sover bra i natt för det kan man inte säga han gjort de senaste nätterna. Och lugnt nu när jag ska sova själv med han, han klättrar och flänger runt så när han sover. Eller inte sover kanske jag ska säga 😂

Träffade min faster en snabbsväng förut med, synd jag inte var ledig och kunde ses ordentligt. Fick födelsedagspresent och barnen fick presenter. Det tackar vi för 😄😊

Nej nu får jag fortsätta att inte ta de lugnt sen ta natten och ladda för morgondagen.

😍
👌

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0