Tisdag



Sitter i soffan med en kopp kaffe, barnen är lämnade hos farmor och jag ska tillbringa kvällen på mitt kära jobb. Farmor ringde förut och sa att barnen kunde komma direkt efter Wilde slutat dagis. Frågade om hon verkligen ville det med tanke på Oliwer och humöret men det hade hon räknat med så då kändes det okej att lämna direkt. :)

Har tillbringat förmiddagen med mammor och barn från babymassagen. Så mysigt! Är så kul att komma ut och träffa andra med barn. Jätte härligt gäng med goa mammor och barn. Oliwer tycker det är kul och efteråt somnade han och sov i nästan 1 och halv timme. Vaknade först hemma hos farmor. Ja då sover han gott så lättväckt han är annars. 

Fika och lek, invigde sina nya kläder dagen i ära.

Igår tillbringades dagen  i Karlstad med Oliwer, syrran & tom medans Wilde var med Ingela han eftersom affärer är tråkigt. Skulle bara dit och möta upp sandra för att köpa nästa bilstol och köpa kök till Oliwer men kom hem med allt utom ett kök eftersom det jag skulle ha inte fanns. Så kan de gå! Vann istället ett på köp och sälj igår kväll som ska få sig en makeover. Gjorde typ halva Karlstad istället för bara ikea. Hamnade på Åhléns eftersom jag hade presentkort där.. 

Såhär blev det 👆 Grodan och Oliwer blev bästa vänner där på Åhléns. 

Sen var vi på fyndfabriken, bergvik och ikea. Moster skämde bort Oliwer med finaste koala kläderna, nya nappar och ett par tuffa tofflor. Jag fyndade på fyndfabriken, syskonmatchade Oliwers koala kläder med en koala tröja till Wilde och så fick det bli en huvtröja åt mej på stadium då min garderob just nu är jämnt en smula förstor. Kärt problem! På Ikea fick det bli mest småsaker och tillbehör till kök eftersom köket jag skulle ha inte fanns. Och så en ny klädställning till hans rum eftersom jag köpte fel sist och köpte en alldels för stor men nu blev det perfekt istället. Och nu är Oliwers presentkort han fick i present slut också. Tråkigt har kunnat gått där och köpt allt jag känt för åt han dom senaste 3 gångerna nu men allt kan inte vara för alltid så..



Dom vanligtvis så tråkiga måndagarna blev en väldigt trevlig måndag istället. :) 






Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0