Helgen...



Ännu en helg slut, detta har varit en ganska lugn och händelselös helg. Fint väder, filmkvällar, promenader, premiär grillat. Försöker lära Wilde cykla, ja sent jag vet! Men de har liksom bara inte blivit av så nu ska här tränas varje dag tills han kan. Det går sådär änsålänge men det släpper nog snart. Oliwer har fått prova på både gunga och sandlåda, klart godkända båda 2 tror jag. Bara det händer nåt hela tiden hälsar han som vart på sämsta humöret speciellt i fredags och sovit urkasst hela helgen. Blir aldrig klok på våran lilla kille. Men idag har varit en ganska bra dag, och 2 gånger har han somnat i min famn idag vilket typ aldrig händer. Så mysigt! 

Alltså minen på Oliwer mitten bilden till vänster 👆 

I torsdag var det ju Tjejkväll på stan, jag och Stephanie tog ett varv på lindex, fick en goodiebag på torget och köpte oss en latte på Holgers. Gött att komma ut en stund själv, och alltid trevligt att träffa en vän i verkligheten inte bara över telefonen. :) Det var typ hundra år sen sist så..

Alltså goodiebagen! Den klart mest ihop plockade ever, trodde vitsen med både rosa bandet och armband för sos barnbyar var meningen att man skulle köpa och stödja?! Och ett bestick set storleken slev, brödkniv och högaffel för en ensam person. 😂😂😂 Nädå man ska va snäll, det är skitkul att det händer nåt i stan och jag fick ju en grymt snygg ögonskugga från Idun minerals den lyfte hela goodiebagen 👌


Nu ska jag koncentrera mej på Johan Falk och se om jag orkar hålla mej vaken. Imorn är det ny vecka och jag ska se om jag åtminstone hinner städa för i fredags var det omöjligt med Oliwer så fick inget gjort och sen imorn eftermiddag drar vi en tur till Sandra & William. :)

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0