Onsdag



Dagarna går eller snarare springer iväg här. Kanske inte har så mycket nytt heller att skriva ner, dagarna ser ganska samma ut just nu så. 

Men sen sist då? Har haft Sandra och William här på besök äntligen, timmarna bara sprang iväg här den dagen. Så trevligt så! :)  Även faster Ewa och Linda har varit här och hälsat på nu. Lilla Oliwer har blivit ännu mera bortskämd med fina presenter. Och även storebror blir allt bra bortskämd han med. 

Wilde har börjat dagis igen igen eller va man ska säga. Han har ju varit långledig, men körde kortvecka så bara 2 dagar. Lovat han sen länge att så fort bebis hade kommit skulle han få börja cykla dit. Har märkt när jag gått att jag fortfarande är långt ifrån bra i höfterna och eftervärkar känns av mer då trots att det inte är långt men det lilla promenaden borde inte göra skada måste ju ändå va bra att "komma igång"?

 ( Förresten var han ju för go när han kom hem från dagis förut Wilde, gick fram till Oliwer och pussade han på huvudet och sa till han -Storebror är hemma nu. ♥ )

Idag var stephanie och joline vart här också på lite mörakaffe. Inte kunnat setts tidigare för dom har vart förkylda och jag har inte vågat riskera vare sig att jag eller Oliwer ska bli sjuka så även om Oliwer ska va skyddad men man vet aldrig. Trevligt att äntligen ses nu iallafall. :) 

Sen var det dags att invänta Bvc för hembesök men jag var så nervös innan! Att hon skulle granska hemmet, att hon inte skulle tänka som mej och sådär men hon var hur bra som helst! Oliwer va en fin kille som växt som han ska och bara att fortsätta som vi gör nu.. Känns bra det :) Wilde visade sig från sin allra mest inte lyssna på sin mamma sida, inte ett dugg ovanligt att reagera så sa hon. Känns ju bra även om dom där stunderna när man inte blir hörd kan driva en till vansinne just då. 

Förresten vet jag inte om jag skrivit att Oliwer fick fel personnummer nedskrivet i Karlstad. Hon på bvc tyckte iallafall att det skulle anmälas och att jag skulle kräva att en avvikelse skulle skrivas på det.. Men jag vet inte jag? Men ska nog ringa dom en gång till, ringde när det upptäcktes att dom 4 sista va fel och då skulle dom kolla upp det men inte hört nåt mer men jag skulle bra gärna vilja få bekräftat att allt stämmer på pku testet och så.. Men just anmäla vet ja inte jag vill mest bara ha 100% koll att allt annat blivit rätt än just i våran bok. Vikt och mått m.m som dom lagt in i datorn stämde iallafall men pku kunde inte hon från bvc kolla upp om det var rätt. 

Jaja det var väl det som var nåt nytt att skriva om. Litet rörigt blev de men 😊 
Nu ska vi iallafall njuta av dom här sista lediga dagarna ihop allihopa. Vill inte att de ska ta slut, är ju så skönt att vara lediga tillsammans men snart är det dags för vardagen. 

Oliwers senaste presenter måste visas såklart. Fina newbie kläder från Sandra och pyjamserna kommer från faster Ewa. 

Så bra att han fått så mycket blandat i sina alla presenter både dagkläder, "accessoarer" och nattkläder och allt från storlek 50 och till 68 så man hinner använda allt. :)  

Några av dom senaste dagarnas kort. ♥


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0