Dags att uppdatera



Här har det inte uppdaterats på ett tag, inte de att jag inte hinner men nej är bara så seg och när tiden finns så blir det att den används till annat. 

Kan knappast uppdatera dag för dag  men vad har vi pysslat med sen sist då? Umgåtts med vänner och barn, vart en massa hemma och gjort ingenting alls. Bara flyter runt.. Myser.. Njuter! Är trött men vad gör de? :) 

En dag tillbringades i Karlstad, med mamma/mormor och syrran. En dag där vi alla blev lite bortskämda. Bjudna på resa, mat och shopping av mamma.. Jag fick leggins, wilde senaste Lego filmen och Oliwer pyjamaser och en Malm byrå till rummet. Detta var nåt vi verkligen inte är vana vid!  En trevlig dag hade vi. :) 


Varit på jobbet och hälsat på, kul att träffa arbetskamraterna och tjata lite. Oliwer fick så otroligt fina presenter också! 

Det har varit marknad och tivoli. Blev några svängar både mitt på dagen med syster och co. Träffade även Stephanie med familjen och Wilde och Elias åkte karuseller ihop och eftermiddagen ihop med Fridde när han hade slutat jobbet då mötte vi på Sandra och familjen så blev att vi gick ihop allihopa då :) och även en tivoli tur på lördagen igen. 


Barnloppis i fengerfors denna helgen. Grejat och lämnat in en massa och hoppas på helt lysande försäljning. Även varit där och shoppat loss ihop med syrran. Väldigt nöjd med mina fynd. :) Hittade till mej själv och till båda barnen så. Kul att min syster hade på sig en snygg cardigan igår och jag tänkte nåt sånt skulle jag vilja ha.... Hittade en liknande där i min storlek för 10:-. 😃 Även en jacka till mig, softshell i skick som ny. 

Idag har min faster från vbg varit här på en snabbvisit i samband med en klassåterträff hon varit här på. Jättefina presenter till oliwer och en massa godis till wilde. Efter de simskolan för Wilde. 

Nu ska jag snart göra en tacogratäng och till kvällen får de bli ännu en myskväll för oss. ♥

Avslutar med att visa Oliwers senaste presenter. 

Dubblett byte och inlösen av bonuscheck blev det gröna setet. Andra bilden är present från Anita med familj. 2 pack pyjamas från mormor och sista bilden köpte jag med ett av hm presentkorten jag hade. Favorit den dressen då måste man ju ha flera storlekar :) 

Av sin moster fick han helt underbar mjuka och goa byxor. Från mitt jobb ett roligt och fint set med bok&mjukdjur och kappahl presentkort så nu väntar jag på att newbie ska komma med lite nytt så ska ja shoppa sen :)) Sista 2 bilderna från min faster med familj.

Så mycket fint så!! Blir lika bortskämd som sin bror minsann. 





Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0