Uppdatering...



Ja här är det inte tätt mellan uppdateringarna iallafall, hinner liksom inte med. Har man ingenting för sej en stund så finns det alltid tusen saker att göra. Eller så finns bara inte inspiration och energi utan hjärnan hänger inte med...

Kan knappast uppdatera allt sen sist men ja här springer tiden fram iallafall känns som de är måndag varje dag. 

Dopet närmar sig med stormsteg. Igår tillbringade jag dagen i Karlstad med Oliwer, min systern och Tom. Fixade kläder och skor till mej till dopet, så en sak fixad! Wilde och Oliwer har finkläder redan dom så där behövs inget. 

Skor, finare byxor med kedjer.. Och så är visst mjukisarna med på bild som ja köpte samtidigt :) 

Och när jag ändå håller på så kolla in oliwers påfyllning i garderoben. 👇

Alltså mössan!! ♥ 


Lördag idag och för en gångs skull en helt  händelselös dag. Men inte för Wilde han är hos Ewa han på övernattning och så ska hon även följa med han på simskolan imorn :) Kul för han de. :) 

Imorn måste jag iallafall ta mej utanför dörren på en promenad. Går mellan 8 kilometer och 1 mil  per gång minst 3 ggr veckan. Händer totalt noll på vågen men däremot känns skillnad på både kläder och ser även skillnad med så till nån nytta är det. Har bara gått ner 6 kilo sammanlagt och där står ja still nu. Orkar dock inte mer lågkalori nu men ska försöka hålla mej på detta nu sen köra lågkalori till våren igen. Gym hade vart nåt men när ska man hinna? Och dessutom är det dyrt... 

Jaja så äre, nu ska jag avrunda här.. 

Ska försöka uppdatera lite oftare, tycker om att ha saker nedskrivna tillsammans med bilder och allt men nu är det himla glest här tyvärr.. 






Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0