Torsdag


Snart helg, gör sista av 8 arbetsdagar på raken imorn sen är det allt välförtjänt med ledig helg. Ska inte göra så mycket har jag tänkt mig, eller ja på lördagen vankas det kalas och inte bara 1 kalas utan 2 och båda på samma tid. Så kan de gå, tydligen var detta en bra tid på året att födas för jag tror alla fyller år just nu känns de som. Kalas och paket till alla håll. Men det är trevligt :) Helgens kalasande löser vi med att gå på stora Novas bowlingkalas först sen på vägen hem stannar vi till hos pappa&ingela och ser om Christoffers kalas fortfarande är ett kalas. 

Förövrigt är jag en tjock och trött tjej, och detta vädret?! Jag lovar jag får panik!! För så fort de blir såhär i vädret festar spindlarna loss i tvättstugan och jag har panik, panik, panik! Det är inte kul, varje gång jag försökt tvätta på sistone har det slutat med att jag rusat upp igen med hjärtat i halsen. Kul att vara totalt handikappad och inte ens kunna tvätta. Så en löjlig, tjock och trött tjej ska jag nog påstå. 

Men snart helg, ledig ,sova och på söndag inte göra ett skit det är bra de. Och nästa helg har jag sökt semester, längtar som bara den till den. Semestern sökt i tid med så förra gången jag skulle ha helgsemester inte upprepas igen! 

Avslutar med mina fina rosor från ica ♥ som dom ger till sina kunder nu innan dom stänger igen. Så tråkigt att dom ska stänga kommer sakna den affären för där är man nästan jämt, nära, bra och lagom stort, men tycker samtidigt det ska bli kul med nåt nytt. Men klart bäst hade det varit med både ett stort Ica och lilla. 


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0