Kul väska



Ända sen jag såg denna gravidväskan första gången har jag suktat efter den bara för att de verkar så kul. Fullproppad med roliga saker och ett utlovat värde på cirka 8500:- (varor och värdecheckar). Har försökt att vinna den i en massa olika tävlingar för tyckte priset 499:- var för mycket. Igår fick jag en taggning på instagram nu kostade väskan 199:- och inte nog med de så hade jag en kod på 100:- så priset landade på 99:-. Då var det inte så mycket att fundera på längre. :) 
Väskan i sig har jag ingen användning för men den ville Stephanie ha istället så och jag tar innehållet :) 

Ser ni snoozy mössan? Älskar det printet från dom köpte ju en bodysuit i samma på barnmässan ♥


http://lekmer.se/barn-och-baby/graviditet-o-amning/gravidklader-o-tillbehor/gravidv%c3%a4skan


Här ser man lite mer värde och innehåll i detalj :) Färger kan skilja mot bilden och likaså nallen från teddykompaniet finns i flera olika. 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0