Fredag

 
Ligger på soffan och njuter av en ledig dag, semesterdag tillochmed. Ska ju vara ledig imorn så det kändes de som en bra ide att ta ledigt idag med. Söndag blir de jobb iallafall så halv jobbhelg för mej :) Och tar jag semester så väger ja upp timmarna så jag håller på mej på plussida :) 
 
Veckan har gått i full fart, jobb och maskerad avslutning på gympan i måndag. 
 
 
 
Jobb och simskolan i tisdags. 
 
 
 
Jobb och en eftermiddag i åmål i onsdags och jag blev klippt av Micka, klippte en bra bit på längden för de va så slitet och en lugg. Är nöjd! :) Kul med förändring.
 
Igår var det jobb, tandläkare och Meandi visning på schemat. Alltså fullt upp igår med. Hos tandläkaren trodde ja att ja skulle laga en trasig tand men hade helt känt fel den va inte trasig men tanden brevid hade ett hål så lagat blev de i vilket fall. Avskyr att gå till tandläkaren, nervös och spänner mig får alltid huvudvärk efteråt. Hade bytt till Hermes då jag alltid får nya osäkra tandläkare på stortorget och som alltid hämtar övertandläkaren och henne är ja ärligt rädd för får ont i magen så fort dom pratar om henne, har aldrig hanskar bara sprit. Panik och få spritindränkta händer i munnen! Sen är hon hårdhänt och oförsiktig, nyps, kläms osv. Tandläkaren jag fick igår va en yngre utlänsk tjej som var både trevlig, försiktig, snabb och duktig. Berätta vad hon gjorde osv. Det gillar ja,  och handskar på också! Till henne kan ja gå igen utan ont i magen innan. 
 
Sen vankades de meandi, vi blev 5 stycken och ja tror både ja och karin va nöjda. Bjudde på kakor, kaffe och en hembakad vaniljfylld sockerkaka. Jag älskar meandi kvalite på kläderna, visst att dom är lite dyrare men de är oftast värt de i slutändan. Köper dessutom nästan aldrig dyrare kläder till mig själv så de kan ja unna mig. Köpte mjukisbyxor till mig och mössa till Wilde han valde själv vad han ville ha och med vilket tryck, fick ytterligare ett par mjukis i värdinnegåva och en väska för min bokning. Bokade dessutom en ny visning i april igen då dom släppt nyheter plus att jag hittade flera kläder jag ville ha men får dela upp de lite :) Tack för igår allihopa 👍👍👍
 
 
Fredag idag då och lediga, ska möta upp Sandra och Nova, Stephanie och Elias i furuskog vid 11 tiden. Sen får de bli lite ärenden på stan, eventuellt en tur till Åmål och hämta ett paket. I kvällinga får vi packa kärran så den är redo för tippen imorn. Och så får vi väl se om de blir nån myskväll med film eller nåt ikväll och njuta av ledigheten ♥
 
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0