Fredag


Så hade nästan hela veckan gått igen, gillart! 

Tisdag var en händelselös dag, jobbade och var hemma.

Onsdag då jobbade jag till 16, direkt jag kom hem var det dags att fixa sig för sommarfest hos Agnesa i Harnäs. Trevlig kväll där det bjöds på trevligt sällskap, lekar, go mat -kallskuret, potatissallad och sallad och en förbaskat god efterrätt. Detta hade hon fixat riktigt bra! :) Jag åkte dock hem tidigt, dels för att jag hade såna känningar av foglossning och onda sammandragningar konstant hela tiden men såklart mest för det faktum att Ullareds resan stundade och jag behövde verkligen komma hem och i säng för att orka med. Men det var en trevlig kväll och nästa år ja då ska jag minsann inte ha en ullareds resa planerad dagen efter och inte ska ja va gravid heller så då ska ja med vara kvar till sent och dricka lite med. :) 



Torsdagens ullareds resa får ett eget inlägg senare de..... 



Idag är det midsommarafton, jag har jobbat 7-16. Och resten av denna midsommar firas i soffan. Wilde stackarn har åkt på streptokocker han. Hjärtat skrev imorse att wilde hade feber igen och han tyckte även han såg svullen ut i ansiktet så så fort jag hade lunchrast åkte jag hem för att kolla och visst var han det så ringde 1177 och fick en tid på jouren så dit fick dom åka på en gång och jag tillbaka till jobbet. Nu blir det penicillin i 10 dagar för han, hoppas det blir bra! Nu har iallafall dålig matlust, feber m.m fått sin förklaring. Hade tänkt och hitta på nåt med Stephanie och barna idag egentligen, prata på att grilla först men sen kanske bara ses med barna så dom fick leka och vi dricka kaffe men nu blev det inget med nåt. Vi har iallafall fått lite midsommarmat, för min del innebär det färskpotatis, gräddfil med gräs&rödlök och grillkorv. Alltså så jädra gött! Och jordgubbar och grädde efter. 

♥♥♥


Kanske kikar in senare igen med ullareds uppdatering annars imorn! :) 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0