Vecka 36


Vecka 36 idag. 

Koll hos barnmorskan igår, allt såg bra ut mått&värden och bebisen ligger rätt men inte fixerad. Vem vet kanske inte blir någon mer koll sa hon? Oj oj kände jag... Men nästa tid är inbokad redan 28/7 så det tror jag nog blir men sen kan man ju alltid hoppas att just de blir sista kollen där! 

Men för min del behöver den verkligen inte stanna där inne fram till 20 augusti iallafall. Det är varmt åt mej, jag har ont överallt, mår illa så gott som varenda dag, sover dåligt för de gör ont att sova också, halsbränna och så kliiiiar de! Känner mej verkligen på topp...  

Idag har vi gjort Ikea iallafall och fixat lite smått som bebisen behöver ha sen. Badbalja, madrass, lite små handdukar, fler galger och en tvättkorg. Blir en karlstad tur och fixa lite småsaker till vid löning sen är vi så redo vi kan bli. 

Vaggan blev så bra så dessutom, den är nu redo för bebis men står inte på plats än.. Måste liksom göra plats för den innan.. :) 


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0