Tisdag



Nyss vaknat och ätit frukost, väntar på att kaffet ska svalna till drick temperatur sen ska det städas och grejas. Inte orkat gjort det dom senaste dagarna så nu ser det ut! 

I söndags hade vi ännu en sån där göra ingenting dag, jag nördade American crime på play hela dagen. Va tvungen att skaffa premium för att kunna se Secrets and lies så då ska jag minsann ha valuta för dom pengarna är min tanke innan jag säger upp det igen. Kvällen avslutade vi med och se den 3e av dom nya Falk filmerna. Alltså jädrar vad bra dom är! Klart bästa av svenska filmer just nu. 

Igår hade vi en trevlig dag i Åmål. Först hemma hos syrran som bjöd på varma kantarell mackor, mums! Sen åkte vi hem till mamma för att kolla in hennes nya lägenhet och hämta en vagga till bebisen. Har stått på vinden i huset dom senaste 20 åren men var inget fel på den alls så den kommer bli bra. Den petige skulle nog säga att det behövs färg men så petig är inte vi. Fanns även en vagga efter mej, en sån där låg som är vid golvet men i fura istället. Kul att den finns kvar för det är nog det enda som finns kvar efter jag var liten/barn men valde ändå att ta med den vita höga hem. Får se vad man kan göra med min gamla om jag kommer på nåt bra. :)

Sen åkte vi tillbaka till syrran, jag skulle iväg och klippa mej och dom drog iväg till lekparken för att leka och mata änder. Klippte mej på Kroppspalatset, syrran hade varit in där och bokat Elevklipp som dom alltid har där och som är billigare. Vädligt nöjd med resultatet, valde dock inte nåt avancerat utan bara lite toppar, lite uppklippt och fixade till så jag fick en fin, spretig lugg som hängde ihop med håret. 

Wilde var ju så go när jag efter klippet, va fin du blev mamma! Då blir man gla ♥

Resultatet! 

Nej vet ni va nu är det nog dags för mej att sätta fart här. Sandra och william kommer hit sen, William fyllde 7 år igår han. Stora killen! Åren går verkligen fort. Tyckte nyss han var liten... 

Skrattade åt wilde när han sa förut att det ska bli så roligt när dom kommer då får jag en bajskorv av sandra! (Hahaha polly vinsten från tävlingen han vann)


Ha en bra dag så hörs vi säkert senare igen! 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0