Söndag


Hade en trevlig dag igår, förvisso en tråkig bilresa och 2 långa svettiga timmar i 30 gradig kyrka. Wilde hade ett otroligt tålamod där i kyrkan får jag tycka, knappt så en annan orka sitta still och hålla tyst så! Men resten av dagen väger klart upp det som var långsamt. Kul att träffa faster som jag träffar alldeles för sällan, när jag var yngre var jag där jämnt. Vi är ju liksom en sån pyttesläkt på den sidan, farfar, faster, pappa, jag, Nicolai och Wilde blir det bara. 

Wilde hade jättekul, lekte och pratade med allt och alla trots att han från början total vägrade att följa med för han har varit rädd för fasters sambo förut. Vi bjöds på massa god mat, tilltugg, frukt i mängder och tårta. Satt ute i skuggan och det var sådär allmänt behagligt. 

Wilde konstaterade på väg hem sen att han var ju inte rädd länge  -jag har nog blivit lite modigare sa han nöjt! Lilla hjärtat mitt. ♥

Wilde med den stora katten Grisen och på den första av dom mindre min faster och i bakgrunden där hennes sambo. Resten känner ni nog igen :) 

Innan vi skulle åka hem fick vi presenter. Wilde Mumin kex från finland och jag ett paket till bebis. Ska öppna det senare har jag lovat wilde för han vill inte vänta med öppnadet. 




Nu ska det städas, handlas, garneras tårta och i eftermiddag kommer familjen hit. Tyvärr kommer Emelie&Nova att saknas för Nova är sjuk, men dom får vi ses med nån annan dag. 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0