Onsdag



Har haft 3 lediga, slappa och sköna dagar. Knappt varit hemifrån, vädret har vart kasst -inte mej imot dock lider fortfarande sviterna av förra veckans bränna. Har verkligen aldrig någonsin ens i närheten av bränt mej på det viset förut, inte ens en hel dag utan solskydd har gett sån bränna som dom 2 timmarna. Dessutom mår jag illa igen, varenda jäkla dag. Flera timmar varje morgon /förmiddag. Då är det skönt att vara ledig iallafall :) Och ännu bättre av att de inte är 30 grader varmt. Dom här hemma dagarna har det blivit grejat med både de ena och andra.. Rensat och plockat en massa, wilde har rensat sitt rum på leksaker. I måndags slängde vi bland annat ut en annons på bilar han hade rensat ur, gissa hur lycklig ungen blev när budet slutade på  250:-? Perfekt med extra pengar tills Liseberg imorn, tror wilde har en 600-700:- om inte mera dit. Det ska spelas på lotterier och nallar säger han och så ska ha köpa likadana lisebergs kaniner till sig och bebisen ♥

Idag har vi iallafall vart hemifrån en sväng, Erikshjälpen fick sig ett besök. Alltså där var vi inte ensamma!!! Helt hysteriskt... Men jag hittade iallafall en till korg till hyllan i vardagsrummet, det behövdes och kom ju billigare undan än på ikea. Även ett par helt nya mjukisbyxor med lapparna kvar följde med hem. Helt okej men jag tycker inte Erikshjälpen är så kul längre för det är inte billigt där som det borde vara. Finns väl guldkorn men överlag näeh... Synd men så tycker ja! 

Handlade tills imorn sen åkte vi hem.. Jag har städat bilarna, passaten för imorn min mest bara för att jag ändå höll på där ute. Packat tills imorn och förberett allt som går. Bilen full med paraplyer och regnkläder. Lika bra att vara förberedd 👍👍👍

Idag fick jag min försenade födeledagspresent, en ny dator!  Den som väntar på nåt gott :) Ska sätta mej och greja med den och lära känna den, jätte ovant med dator använder de knappt längre eftersom den jag har är så dålig. Ska försöka få över alla bilder från den gamla segisen så ska Wilde få ha den sen om han kan med de. Nu ska jag bli bättre på att använda min älskade systemkamera också. Man blir så lat med mobilen!  Tack älskling! ♥ 

Nej nu Irene Huss på tv. Sen sova och ladda upp för en hel dag på Liseberg. 

Blixten och Wilde mys ♥

Wilde ville bada skumbad igår så då fick de bli skumbad i en stor plastback. :) 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0