Onsdag



Denna veckan är det fullt upp, startade veckan med babymassage, besiktning av golfen (äntligen godkänd ), möte med prästen inför dopet. Haft sotarn här, inte så jobbigt men det var ju en tid att passa och va hemma till så fick hämta wilde tidigare så vi absolut skulle va hemma. Försökte få en del bakat igår med, brände en halv plåt nallekakor men dom blå brysselkakorna och några av nallarna fick godkänt iallafall. Idag på dagen fick ja inget gjort för Oliwer va inte på humör men det blev bättre fram åt eftermiddagen så då blev de en plåt nallekakor och en tårtbotten bakad.  Mycket att göra med alla förberedelser inför dopet men allt tar också sån tid med liten Oliwer och allt runtikring. Men lördag lär de bli vare sig ja hunnit med allt eller ej. Imorn ska sista tårtbotten bakas iallafall och så håller jag tummarna att jag inte måste baka en ny för den första jag gjorde blev inget bra tror jag... Sjönk ihop lite. 

Imorn ska jag på massage också, Säffle kommun bjuder anställda på 30 minuter massage och de vill man ju inte missa. Men jag är lite nervös, aldrig varit på massage. Vad gör man? Vad gör dom? Hur går det till? Oliwer ska få vara hos Ingela dom 30 minuterna massagen är. Första gången han är utan mamma&pappa. Lilla hjärtat då! Men de ska nog gå bra tror inte han tänker så mycket på de är väl mest jag som tänker på det ♥ 

Fredag är det häcken full sen är det lördag. Denna veckan går fort. Tror inte jag lär kika in här innan dess så nästa gång får ni läsa om Oliwers dop. :) Håll tummarna för att smörgåstårtorna blir goda, att dom andra tårtorna blir fina och att allt hinns med och blir sådär bra det bara måste bli. 


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0