Måndag



Full fart mot jul... Bara jag som inte tycker det känns som det är jul så snart? Så tråkigt! Jag vill ha myskänslor, sådär luddigt med snö och ja bara mysigt. Men näh förutom idag så är det ju rena oktober vädret. Denna vecka är det även dags för första julmaten verkligen bevis på att julen är nära. Julbord med mina kära arbetskamrater på Medis. Opersonligt och skolmatsal liknande tillställning men maten ja den maten!! Så god! 👌 Och så med trevligt folk så blir det ju inte annat än bra ändå. 

Har även lite annat för mej denna veckan. Annat än allt hemma/det vanliga alltså. Julbordet då imorn, på onsdag är det tatueringdags och AO träff på bowlinghallen. :) Fredag blir det en tur till Åmål för att kolla efter julklappar och köpa en babysitter till Oliwer och se om denna med ljud, leksaker och vibrationer ska falla lille herrn i smaken. Ingen annan har dugit helt än så..... Eller nåt annat för den delen. Skulle va skönt om han gillade denna. :) Annars så är det förmodligen inga bortkastade pengar utan tror jag lätt får vad jag ger om jag säljer den vidare. 

På tal om Oliwer har han idag fått provsmaka på gröt efter godkännande från Bvc. Haha vilket klet! Men förhoppningsvis ska det leda till att han spyr mindre och förhoppningsvis också slipper spy/ha uppstötningar/misstänkt halsbränna nattetid och bli störd av det och därmed också kanske börja sova? Kan inte annat än hoppas, sover max 3 timmar åt gången en bra natt och en dålig natt ja det kan va vaket i timmar det och otroligt orolig sömn däremellan vilket är typiskt för barn med dom problemen. Förövigt irriterad på bvc för vet att man göra mer för att underlätta för reflux barn men enligt henne så gör man inte det i Värmland? Vadå inte i värmland liksom! Behöver inte ens bero på det sa hon ang sömnen men jag säger vad skadar det att prova? Det tyckte inte hon för det växer bort oftast runt 1 års ålder.... Vi va jämnt inte överens kan jag säga men nu ska vi testa detta med gröten, sen ska vi testa att byta ersättning igen och jag hoppas. Våran lilla  (eller ganska stora) korvis ❤ 


Denna screenshot skulle kunna handla rätt av om Oliwer. Allt stämmer på han.. 

Nu ska jag avrunda detta inlägg, ska försöka uppdatera snart igen men det blir väl som vanligt. Trött och upptagen, inspirationen att skriva ligger allt som oftast i bott när tiden finns. Eller så har man femtielva andra saker för sig om man har en stund till övers. :) 

Älskade ungar dom finaste i hela världen. ♥ Sån syskon kärlek,  Wilde älskar sin bror så mycket och Oliwer ja han säger ju inte så mycket än men intresset för att se vad Wilde gör och blir glad när han får vara med brorsan. :) Så lycklig för att jag har min fina lilla familj. 



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0