2015



Detta året känns som jag mest varit gravid hela tiden, med illamående och blaha. Men tillslut så kom våran Oliwer och familjen blev komplett. ♥ Resten av året har varit ja vad har de varit egentligen? Känns som en lång trött höst mest med sömnbrist och tid jag inte vet vart den tagit vägen. Men vi har gjort mycket kul under året med massa olika turer och utflykter med vänner och familj. Och nu är året slut, hade för en gångs skull faktiskt sett fram emot nyår men nusåhär från soffan kan jag återigen konstatera att nyår suger. Jepp! Nu börjar 1 nytt år iallafall , på lördag kryper jag i arbetskläderna igen och tillbringar januari med mina kära arbetskamrater innan jag fortsätter föräldraledigheten. 

Förväntningar på det nya året? Alltså nej.. Det blir som det blir. Men jag ser framemot firande av jämna födelsedagar min systers och min egen, en helt ledig sommar till och bara ännu ett år med min fina familj och vänner. 

Några bilder som innefattar delar av detta året .

Ultraljud, utflykter, liseberg, födelsedagar, babyshowers, vän som fått barn ,vi som fått barn, dop gånger flera m.m. 

Gott nytt år och så hörs vi igen nästa år då! 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0