v. 42



Fortfarande ingen bebis, v 42 idag och 8 dagar över tiden. Appen säger att det enda bebis gör nu är att lägga på sig vikt. På mamma delen av appen står det att 90% av alla som gått över tid får sin bebis innan v 42 är över. Vågar man ens hoppas på att va 1 av dom 90% tro?  Det står även att det inte är ovanligt att känna sig rastlös, uppgiven och att tappa humöret. Jo tack! 

Ännu en natt med alldeles för lite sömn, vad ska det va bra att ligga vaken flera timmar varje natt för? Bara i förrgår som jag verkligen fått sova ordentligt på jag vet inte när? Svårt att vila på dagen med plus att jag är rädd att för mycket vila ska vara ännu mera negativt på nattsömnen sen? 

En hemma dag idag, skönt för är riktigt sleten! Sandra och barnen har varit här i ett par timmar. Wilde och Nova har pysslat, lekt och haft kul. Och vi har bara suttit och pratat en massa och lillla Eddie mest bara sov han. Alltid lika trevligt att umgås :) Innan de va Ingela förbi en snabbis. Pratade lite om simskola, torsdag m.m eftersom man aldrig vet när det blir nåt och vi får åka iväg så dom är uppdaterade med läget.  

Inget mera planerat för dagen, helgen får vi väl se hur den blir men imorn är det ju marknad i Nysäter min absoluta favorit av alla marknader, och till söndagen drar simskolan igång vilket Wilde verkligen har längtat efter. 


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0