Tisdag



Fortfarande ingen bebis ifall nån är nyfiken. 

Bloggens besökstatisik och antalet sidvisningar har ökat dom senaste dagarna så några finns det allt. :)  

Började denna dagen med att köra Wilde till dagis. Vid 10 sen mötte jag upp syrran vid Kappahl. Ända sen i vinter/våras har jag haft kuponger där med valfritt newbie plagg att hämta ut gratis.. Har hela den här tiden gått och väntat på att få gå dit och lösa in dom mot en fin outfit för kille eller tjej men datumet höll på att ta slut så nu gick det inte att vänta längre så fick "bara ta nåt" så länge så får jag byta sen så kommer inte att visa upp nåt idag det får ligga kvar i påsen orört tills jag vet om det behöver bytas eller inte. Så tråkigt hade sett framemot att få välja nåt till min tjej/kille inte att ta nåt bara för att kanske byta. Men kunde ju inte låta kupongerna bli gamla och gå ur datum heller så då fick detta bli lösningen. Gick på min känsla iallafall så valde killigt i grått och vitt, så fint men ja det är ju alla newbie kläderna så vill ha allt egentligen! Men ska man tro wilde så är det ju en tjej och inget annat för han VET säger han! ♥ Och blir det en tjej då får jag byta till rosa eller lila. Tog en fika efter det sen var det dags för mej att åka mot sjukhuset och syrran mot jobbet. Tack för sällskapet. 

Allting bra med bebisen, sf måttet har stannat av. Vilket bara är bra, hjärtat slår så fint och den ligger som den ska.. Blodtryck bra.. Huvudet långt nersjunket och likaså hela magen.  Bara ja som inte mår nåt bra. Sista gången där i vilket fall som helst. På dagen när man gått 14 dagar över ska man infinna sig på spec mödravården i karlstad kl 09.00. Väskor ska vara packade och med men ändå ingen garanti att det blir just då. Alla som är på 14e övertidsdagen samlas där samtidigt, man får träffa läkare m.m när tid finns alltså kan man bli sittande där väldigt länge lät det som för undersökningar m.m görs när och om tid finns. Skulle det vara så här illa att jag behöver gå tills då då hoppas jag verkligen att ytterst få är överångna den dagen och att ytterst få väljer att åka in och föda den dagen. Just saying! Men värmland är stort så helt ensam är jag nog inte. Men hoppas verkligen så att de ska komma igång innan. Vill inte mera nu! 

Trött på tjat ännu mera nu dessutom, det är ju konstigt att folk som knappt hälsar när jag möter dom på stan helt plötsligt skriver var och varanann dag nu men inte annars eftersom dom knappt säger hej? Och dom som jag sagt tilll att jag lovar jag hör av mej så fort händer nåt lika fan ska tjata varje dag! Vill knappt ta upp telefon när det piper i den längre. Lagom omtanke skulle värma mycket mer men verkar vara antingen eller bara och är man redan trött, sliten och ur humör så blir det inte bättre. Nej jag säger bara mindre tjat och mera omtanke istället. Att varje dag få Ingen bebis än? På facebook av dom jag knappt känner är inte kul. Skulle bli mycket gladare och blir mycket gladare och få  en hälsning från en vän eller bekant ist, bara ett hoppas allt går bra eller sådär.. Eller lagom mängd "tjat". Och ja lovar ingen ska missa när bebisen kommit, dock ska Wilde få träffa sitt syskon innan bloggen och instagram får det. Men ja kommer att höra av mej, snapchata er med bilder och mmsa. Och sen såklart även här/insta med så fort vi är hemma och wilde fått träffa den lilla. Ja lovar! Och familj och vänner har jag även redan lovat att jag ska höra av mej till så fort vi åker in och de ska ja hålla. Blir väl masssms en rad Nu åker vi! :) Dock tror ju jag att ungen bestämt sej för att stanna där inne forever and ever trots att vi längtar ihjäl oss efter den lilla här ute i världen ♥

Hoppas ingen tar illa upp för de jag skriver är liksom bara så det känns. Menar inte att man inte får höra av sej men just när det inte är personer jag känner ens eller flera ggr per dag trots att ja lovar att höra av mej.... Som sagt lagom. 

Förövrigt vill jag bara säga en sak om vädret, jag njuuuuter! Äntligen få luft och kunna gå ut. ♥ Nästa sommar vill ja dock ha sol men nu vill jag bara ha hösten och svalt väder. 

Nu ska jag avrunda här, hörs kanske imorn eller förhoppningsvis inte. 


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0