Alltså vilken dag!



Ja vilken dag detta blev! Fortfarande i chock tror jag. 

Som jag skrev igår så skulle ju Sandra&william komma hit, och det gjorde dom också. Hämtade upp oss och så åkte vi för att kolla på kläder tills William ska börja skolan. En sväng på Kappahl, handlade nybakat fika på Coop sen till Lindex. Vidare mot netto innan vi åkte hemåt för att som Sandra hade föreslagit fika på altanen. När vi kommer in hemma ser ja att kaffe bryggaren står på med typ 1 kopp kaffe kvar, blir rädd för mej själv och undrar om jag var så dum så jag satte på kaffe åt mej (trots att jag knappt kan dricka kaffe just nu) när jag skulle åka iväg dessutom? Går in i köket iallafall mot kaffe bryggaren, kollar åt vänster och där står alla mina vänner, syster och barnen. Alltså vilken överraskning! Min alldeles egna babyshower ♥ En sån överraskning och chock de var. Min syster och Emelie stog för planerna och dom som var här var även Stephanie, Sandra, Sandra, Mickan + barnen. Går knappt att med ord förklara, är överväldigad för hade inte trott att detta ens skulle hända än mindre att om det hände så skulle jag vara totalt ovetandes. Ja det gjorde ni bra dehär! Tack ♥

Och wilde var så glad över att ha haft så många av sina kompisar här dessutom :) 


Bebisen har fått så fina presenter, massor med newbie ekorrar, flera stycken hade köpt olika delar så har hela uppsättningen med ekorrarna och matchande strumpor&byxor i beige och vit dessutom till det. På lindex finns en så otroligt fin serie i vitt och grått med ugglor och andra djur hade nappar sen tidigare men nu fick vi även filt och  2 bodys. Ytterliggare en body med söt uggla och 2 gosiga newbie kaniner,  och en snuttefilt från pumkin med min favorit uggla. Och såklart den fräna blöjtårtan med blöjor, bodysarna från lindex som jag nämnde, 2 nappar med uggla från MAM och en gosig liten katt på de. Så fina saker så! Är så nöjd och glad. Tack igen! 

⬆⬆⬆
Blöjtårtan med innehåll. 

Allt fint och lite mer detaljerat. 

Nu om nån gång är lilla bebisen ännu mer än välkommen, för nu har allt en liten dröm gått i uppfyllelse med att bli överraskad på det här viset. 3 dagar kvar till bf nu ♥ 


Övriga tankar som snurrar, tur jag hade det städat, disken va diskad och att jag faktiskt hade gjort mej lite iordning! :) 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0