95%



Idag står räknaren på 95%, 14 dagar kvar nu (förhoppningsvis mindre). Ny vecka imorn -39 och i den veckan är bebisen ca 50 cm och väger i början av veckan ca 3 kg och i slutet ca 3.2 kg. Växer fort nu lilla bebis. 


Inte ovanligt att man är väldigt trött just nu och det känner jag verkligen. Vaknar trött och illamående varenda morgon nu. Svårt att sova och allt de där andra till de. Det är slitsamt. Känner verkligen att jag inte har nåt tålamod eller humör alls just nu. Låt veckorna/dagarna/timmarna gå fort nu så vi får våran efterlängtade bebis/lillesyskon hos oss. ♥

Ungefär så ⬆⬆⬆



Inne på 3e hemma dagen nu, börjar bli riktigt tråkigt men skönt att ta det lugnt samtidigt. Igår gjorde vi verkligen inget vettigt på hela dagen. Wilde var dålig under morgonen men piggade på sig framåt dagen som tur för honom. Lilla hjärtat mitt, tycker så synd om han när han inte mår bra men det gick ju över fort som tur är. 

Ser framemot lördagen nu när vi ska göra nåt kul. Wilde längtar som bara den han med :) Hoppas att loppisen går grymt bra så de är värt alla förberedelser och så. Och att vädret blir toppen, att det är mycket folk. Och såklart att boll 193 eller 199 flyter fortast nere i Åmål samtidigt. 

Kommentera
Postat av: Beckis

Jag är i v 34 nu och blöööh vad illamåendet har kommit tillbaka! Är också trött hela tiden, käkar järntabletter och så mycket nyttigt jag kan komma på men verkar inte hjälpa något värre.. 😴

Svar: Så jädra töligt med illamående, tyckte det räckte med 14 veckors konstant illamående jag men nej då. känns ju inte som det ska bli bättre såhär i slutet heller så bara hoppas de inte blir värre.
Sandra

2015-08-06 @ 10:19:15

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0