Torsdag


Äntligen bara 1 dag kvar till ledig helg, efter att ha jobbat väldigt mycket så är helgen klart extra efterlängtad och välbehövlig. Har dom senaste dagarna haft så ont i magen också, det har  kommit och gått lite ibland och inte fått mej att fundera nåt värre på det men under helgen var de lite mer och igår var det riktigt jobbigt då jag hade så ont och var så spänd att jag inte orkade luta mej framåt ens så idag när de var telefontid så ringde jag och kolla om det skulle/kunde va såhär men nej det var väl inte riktigt såhär de skulle va. Fick en tid på deras doktors dag på torsdag, skulle ta de lugnt överlag och ännu lugnare om det gjorde ont. Skulle sjukskriva mej om det inte blev nåt bättre och skulle det försvinna kunde jag ringa och avboka tiden till veckan. Så nu får vi se hur helgen och lite ledigt påverkar och se om de blir nåt bättre. Hoppas på de! Vill ju må helt bra och att allt ska vara bra för bebisen. Just nu vill ja påstå att de är sådär med att må bra, smärtan får mej att må illa, trött och allmänt lätt till illamående överlag och så halsbrännan denna halsbrännan! Vaknar 1-3 ggr varje natt och ofta under dagen. Lindrigt än jämnfört med sist ändå men efter sist borde jag sluppit helt denna gången för nån rättvisa ska de väl va eller?! Tycker jag åtminstone ! :) Tack för apotea iallafall, en stororder gjord idag med storpack novalucol, samarin  och så åkte järntabletterna med också denna gången ingen återvändo nu. (Högkostnadsskydd under graviditet tack?!) Kul shopping 👍💸👎  

Desto roligare shopping till wilde idag iallafall, rea på HM och han fick välja lite nytt. Äntligen börjar han gilla lite tuffare kläder, och så går han med på "mjuka" jeans efter mer än ett helt år med bara mjukis byxor!! 😂😂 Jag är sååå trött på blixten, massa tryck, angry birds mfl nu så kul med nytt och lite mera stilrent. Billigt och bra med rea också gick på drygt 300:- 

Snyggt väl? Mössan kändes dock rätt överflödig men wilde va bestämd på att den va viktigast av alla! Nu får de va färdigshoppat, väntar på mina tjockiströjor från bonprix, apotea paketet och detta paketet till wilde nu så och allt ska ju betalas dessvärre! 😂

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0