Skötväskan ✅


Beställt skötväska idag, helt galet nöjd den är ju bara så snygg! Och det finns massa snyggt att matcha med, och så kommer den matcha sittvagnen jag vill ha senare helt tokigt bra. Alltså kan detta inte bli annat än bra. Dyr var den, den utan tvekan dyraste väska jag någonsin köpt men jag tror de är värt de. 

Har även fått en ide gällande vagnen som skulle göra den snyggare och matcha väskan perfekt.... Vitt chassi!!! Alldeles inne på det, tycker utan tvekan vitt chassi är det snyggaste man kan ha. 

Alternativen är att köpa vilket går på säkert minst 1000:- begagnat. Andra alternativet att lacka de vi har, lutar åt det senaste men det får bli pappans uppgift att göra de jag är alldeles för slarvig och har inte tålamod med sånt pill och noggrant så blir nog klart bäst om han gör det. Ska plugga på ordentligt innan bara hur man gör det bäst och med bästa resultat. :) Eller så måste jag helt enkelt acceptera det gråa chassit och invänta sittvagnen som utan tvekan och fundering ska ha vitt chassi 😃


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0