Skötväskan....


I veckan fick jag äntligen hämta paketet med den nya skötväskan.. Gissa besvikelsen när jag öppnar paketet och får fram en väska som absolut inte är den jag beställt? Försökt få tag på lekmers kundtjänst i flera dagar nu men får inget svar, verkar som man ska göra en ny order innan och ange det nya ordernummret på returen men känns sådär med tanke på priset och vill gärna få dubbelkolla hur jag ska göra bytet rätt så jag inte åker på att betala dubbelt eller nåt men deras utlovade svar inom 48 timmar är utgånget redan igår eftermiddag så nu åker väskan tillbaka imorn och så bara hoppas räkningen inte hittar hit heller när inte rätt väska gjorde det och att jag slipper betala frakten tillbaka. 

Så långt från den fina zebra väskan man kan komma känner jag.... 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0