Måndag


Måndag kväll och påsken är slut ,  har jobbat som det känns konstant sen i torsdags. Dubbeltur, kväll och 3 stycken 7-16. 4 dagar kvar att jobba innan ledigt och jag är så helt sinnes och sanslöst trött så de känns som att bestiga mount everest eller nåt ungefär lika utslitande. MEN den tröttheten har förmodligen sin anledning och stavas gissningsvis järn. Så dags att börja äta de antar jag, det tar emot men så här trött kan jag inte fortsätta och vara. Tjock har jag blivit med, tröjor som knappt går igen eller ännu bättre (inte) spricker i dragkedjan och med de är förstörda. Mjukisbyxor som orsakar otrevligt och obehagligt tryck nedre delen av magen. Med wilde var de bara att rulla ner och ha vanliga både mjukisar och leggins men inte denna gången det gör ont och är riktigt obehagligt. Fyndade iallafall mammamjukisar och leggins på köp och sälj idag, 4 par för 80:- swisha pengar och leverans i brevlådan när jag kom hem från jobbet. Perfekt om ni frågar mej! :) Tröjor beställde jag två igår från bonprix, mindre fyndigt men välbehövligt. Måste ju ha kläder på mig så. Väntar på 1 annan från tradera och så har jag en en tidigare som ja köpt på tradera så nu ska jag klara mej. 

Förresten vilket väder! Helt underbart att de går åt rätt håll nu, vill bara tiden ska rusa iväg! Mot roliga saker jag ser framemot och mot sommaren. 

Nu ska jag avrunda här, bjuder på en samlad bild av wildes alla ägg i påsk. Helt sjukt mycket godis har han fått, det var bara min syster som hörde på öronen av dom jag sa till att inte påskägg bara måste innehålla godis.  Wilde är iallafall nöjd med allt godis men kommer knappt hinna äta upp de innan den blir gammalt. Och så hade han ju haft påskharen här på natten till påskafton som hade lämnat påskägg och brev med ledtrådar till påskäggs letandet så de vart han nöjd med även om han tyckte det var konstigt att påskharen hade gett han kläder och visste vilken storlek han hade. 😃😃😃 

Helt frisk nu igen med så imorgon är det dagis som gäller. Skönt nu hoppas jag han får vara frisk länge! :) 

Av Tommy fick han pengar istället för ägg och sen tror jag nog det kan bli nåt mer ägg.  

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0