Torsdag


Istället för att jobba 7-16 och ha träff med arbetsmiljöverket blev jag hemma och vabba . Första gången sen februari 2013, kom ju knappt ihåg hur man gjorde men med lite hjälp och tips om appar och sådär så blev de rätt förhoppningsvis :) Vad är de för fel på mitt lilla hjärta då? Spytt på dagis stackaren, han hade inte velat äta och sagt att det var konstigt i halsen sen hade han spytt när dom satt och åt. Stackars liten, var en sliten kille ja fick hämta hem som la sig på soffan under filten och han var tagen nån timme efter med men sen var de inget mer som tur är. Men har man spytt så är de 48 timmar som gäller så då blir de vab och hålla sig borta från andra under den tiden. Glad att de inte blev nåt mer iallafall, inte kul när som små är sjuka.

Imorse sov han ovanligt länge men annars är han så pigg så nu. De blir en dag med tvätt, städ och sånt som man kan göra hemma. Jag vabbar fram till kl 18 imorn ja sen är de tillbaka till jobbet som gäller. Fanns liksom ingen mening med att vabba hela kvällen tyckte jag men pappan måste ju hinna komma hem från jobbet så. :)





Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0