Måndag


Har varit en bra helg, i lördags var vi på mysigt kalas för Nova Olsson som fyllde fyra år. Skattjakt, limbo dans och lek. :) Wilde gav henne Sofia den första, han tycker alltid att hans tjejkompisar ska ha Sofia den första i present. :)





På kvällen blev det sibylla mat, färgning av mitt hår, wilde åkte till ewa han för han ville sova hos henne. Vi hade film kväll med kult filmen Cry baby. Men asch den va allt bättre förr den filmen. Tidigt i säng och ladda för valarbete.

Vid 7 tiden igår rullade jag mot nysäter laddad för en hel dag med valarbete. Mycket folk hela dagen och fullt upp, timmarna sprang iväg. Nysäter hade 82% valdeltagande ungefär. Mycket för oss att göra. Mycket att räkna och klockan var strax efter halv 1 innan ja satte mej i bilen för att åka hem.

Vad tyckte ni om valet då? Jag tycker inte så mycket än, tycker man får se hur det blir känner ja men resultatet var som jag hade förväntat mej iallafall. Regeringsskifte var jag för iallafall så får vi hoppas att det var rätt.



Mitt hår har fått sig nytt utseende som ni ser. Mörk guldblont med brunt under, bra resultat med jämn hårfärg och höstigt tycker ja men kanske lite tråkigt ibland saknar ja allt mitt röda hår...

Idag är ja ledig, kan vara bra kände ja efter gårdagen. Min rygg är skrot efter allt stillasittande arbete igår och det botas bäst med rörelse så det blir en långpromenad som ska heta duga sen så kanske de jämnar ut lite. Skit rygg! Aldrig aldrig stillsittande jobb för mej mer än en dag iallafall. Ikväll ska vi på barngympa med stephanie och elias. Wilde längtar :)

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0