Onsdag morgon


God morgon, en ledig dag efter att ha jobbat 9. 

Igår hade ja en sån där effektiv och bra dag, jobbade sen hem och fick massor gjort. Städade, tvättade, plockade av allt från altan som blivit efter badtunne/extra altan bygget. Var iväg och slängde alla kartonger och dret som samlats på hög. Jag och wilde var på biblioteket och ladda upp med massa nytt att läsa. Sen var ja på föräldramöte, nån förläsning om att läsa för barn... Helt ärligt hängde jag inte alls med, det kändes som hon bara flöt iväg hela tiden och mest pratade till förskollärarna. Sen fick vi kaffe, pratade lite om allt möjligt och såg på film om barnens arbete med Bockarna bruse. Så goa så! Kul att se :) 

Idag ska vi äntligen iväg till Karlstad och kolla upp wildes svullnad under ögat. Jag är lite nervös att det på nåt sätt ska vara obehagligt för han men de ska nog gå bra. Bästa syster följer med och håller oss sällskap och blir säkert att vi hittar på nåt mer när vi är där. Jag vill och kolla in fyndfabriken bla. Biltema och fixa nya torkare till min bil. Och så blir de bergvik en sväng för wilde har önskat Subway och så ska ja handla bakgrejer åt Linda. :) 


Hörs ikväll igen med uppdatering om hur det gick i Karlstad. 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0