Onsdag


Alltså bajs! Hundbajs närmare bestämt, varför varför i hela fridens namn plockar man inte upp skiten efter sin hund?! Lyckades med bedriften att trampa i de förut utan att märka de förrens.... ja jag hade kletat det på både jeans och ovansidan skorna. Mysigt vad?! Fick åka hem för att byta kläder, skor och slänga skorna i tvättmaskin. Tur man har nära hem iallafall men äckligt är de i vilket fall som helst och jag hoppas att alla som inte plockar upp efter sin hund nångång trampar, halkar och sätter sig i skiten!!! Säger inget om de är hemma hos sig själv, ute i skogen eller avskilt men inte där folk -typ jag trampar i de! 😠💩🐶

Tur inte hela dagen varit skit iallafall ;) Bra dag på jobbet följt av fika hemma hos pappa&ingela. Skulle uppvakta pappa i efterskott på farsdag men frågan är vem som uppvaktat vem?! Han har varit i stugan och med det varit ute och åkt båt så han hade handlat till oss alla 3. Angry birds mössa i en snygg baggy modell till wilde, sprit till Fridde och jag fick stora flaskan Escada born i paradise. Samma som i somras men det är bara bra de för jag gillar den abslout. Pappa har allt koll på vad jag gillar för parfym. Och den obligatoriska tobleronen med såklart, köper aldrig det själv men den ja får av pappa är allt speciell den. ♥ Spånat lite på liseberg, jul och en tur till farfar så får se om de blir nån tur nånstans för oss. 



När vi kom hem slängde ja ihop en kebabgryta och pasta. Aldrig gjort de förut men det kommer abslout att göras om. 👍 rekomenderas. Nu är det kvällen, Bonde och Greys på tv, alltså en bra kväll precis i min smak. 



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0