Måndag


Har för en gångs skull en ledig måndag jag&wilde, väldigt ovanligt men utbudet av jobbturer var inte stort och det kändes mer värt med en extra dag ledigt. Plockat och grejat här hemma med allt som hopade sig, städat och tvättat. Varit på 8 km promenad till bland annat lindex och hämtat wildes vinst som ja skrev om i tidigare inlägg. Och dagens bästa, träffat stephanie och gugges lilla tjej och lämnat present till henne. Så liten, söt och snäll. Låg och sov i min famn sålänge. Åh man lääängtar ju inte alls efter en egen liten då... ♥ Wilde var nöjd och leka med Elias han. 

Nu är de kvällen, nyss ätit tråkig mat. Ska snart hoppa i duschen och sen är de tv kväll. 👍

Dessa godingar måste jag ju visa er, ska få pryda min framtida bil som ja ännu inte hittat men ändå förhoppningsvis kan köpa tiĺl helgen för då har vi tid att åka nånstans. :) 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0